Bebeğim 3ay 13 günlük bugün göz pınarlarında kızarıklık gördüm birde birtek kulağının arkasında hafif vardı acaba egzamamı zaman zaman geçiyoda kuruluktan mı acaba havalar soğudu ya birde bir iki gündür kakası beyaz pütürlü mamasından sebep sanırım alerji olduğunu düşünmüyorum çünkü diğer belirtileri yok aptamil kullanıyorum memnunum aslında ama birde hipp denemek istiyorum açıkçası deneyimlerimiz fikirlerinizi yazabilir misiniz??