Kafayı yemek üzereyiz eşimle birlikte. 20 günlük oldugundan beri her uykusu cook zor. Her 10-15 dk bir ağlıyor uyanır gibi oluyor sallıyoruz pişpişliyoruz emzik veriyoruz yatıyor 15 dk sonra tekrar başa sarıyoruz aç olmadıgından eminim aşırı gazı var gaz damlası probiyotik kullanıyoruz alerjimiz var alerji maması alıyor.Bu kadar gaz nerden oluyor bilmiyorum acaba mama mı bu kadar gaz yapıyor evolvia rp1 kullanıyoruz ama bir gecs 1 saat deliksiz uyuyamadık o da biz de cok yorulduk