alpiimom
O zaman taşınırdım.
Bizde Kayseri’deyiz. Gezmediğimiz yeri kalmadı. Sosyal hayatımız aynı yerlerden ibaret şehir dışına çıkmadığımız sürece 😂 O yüzden bu kira burada bizide zorlamıyor ama Ankara, İstanbul, İzmir gibi bir yerde normal fiyat olmasına rağmen biraz zorlayabilirdi gezmeyi severiz çünkü. 🙈