Merhaba benim oğlumda neredeyse 3 aylık olacak ve son 4-5 gündür dediğiniz gibi sürekli emdiğini yada yediğini kusuyor. Önceden her gün kakasını yaparken son 4 gündür bir gün yapıyor bir gün yapmıyor. Herşeyi aynı ancak bu değişimleri anlayamadım. Böyle devam ederse doktora götürmeyi düşünüyorum