Busranur05 be de dert ediyorum bir problem mi var diye açıkçası çok sağ ol ya biraz olsun rahatladım doktor bize 4ay olunca destekleyerek oturtmaya baslayabilirsin dedi kaynanamla dipdibe oturuyorum 4aylik çocuk oturtturulmaz doktorlar ne biliyor beli bükülür çocuğa birşey olur diye diye beynimi yıkadılar bende hiç daha oturtmadim yeni yeni basladim 10 gündür falan o yüzden daha alisamamasi bu yüzden demekki