2 yıldır emziriyordum . Nerdeyse 1 ay olacak bırakalı ve göğüslerim o kadar küçüldü ve sarkmış ki nasıl toparlanacağını düşünmeye başladım .böyle mi kalacak,kendi halinde toparlanır mı? birşeyler yapsam ne yapabilirim ? .önerisi ve bilgisi olan var mı ? 🙏🏻😬😬😬