Mervvve Kızlar kırkım çıkınca regl oldum 9 gün sürdü ekimin ,18 sinde tekrar olmam gerekiyordu ama olmadim hamilelik gibi şüphem yok ama çevremde herkes hemen regl olduysan hep olman lazım diyorlar sizde test yapmalimiyim
keremarasmom Mervvve benimde 2.adetim gecikmisti normal duzensiz olmasi. Sen yine de icin rahat edecekse yap test benm 6 ay oldu hala duzensiz ya erken oluyorum ya da cok gec
Alimenur0 Mervvve bende ilkini oldum ikinciiy bekliyorum hala gelmedi karın ağrım oluyo ama bi türlğ gelmedi🤷🏻♀️
aysun192_ Mervvve bende doğumdan iki ay sonra oldum düzensiz bu ay 18 günüm karnım ağrıyor bu gün yarın diye diye geçti test yaptım yok doktora gittim rahimde kanama var emzirdigin için geçikir merak etme moralini bozma dedi emzirme döneminde olabiliyormuş düzene girmesi 6 ayı bulur dedi o yüzden pek moralinizi bozmayın
Mervvve aysun192_ teşekkür ederim inşallah öyledir etraftakiler aklımı karıştırdı yoksa Aklıma bile gelmedi
Mavisu19 Aynı durumdayım. 2. regli olamıyorum bir türlü. 10 gün filan geçti, gelen giden yok. Olsak da rahatlasak
1tazeannecik Ben de ilk reglimi 40im çıktıktan 10gun sonra oldum 4 gün sürdü 26eylulde oldum ama ekimde hiç regli olmadım test yaptım negatif çıktı 1 ay boyunca hiç olmamazlik olur mu acaba bu ay yine daha olmadim