Benim doktorum doğum kilosuna ulastiginda endişe etmeyin gece kendisi uyandığında emzirebilirsin demişti. Gündüzleri emzirme aralığı 2saati geçmesin geceleri 3 saate kadar durabilirsin demişti. Ama bebeğiniz daha küçük doktora danışmanız daha iyi olacaktır. 😊