Koseda Merhaba kızlar bebeğim 2 ay 21 günlük sadece anne sütüyle besliyorum. son 3-4 gündür bebeğimin idrarında değişik bir koku var renginde herhangi bir koyuluk yok ateşi yok sadece idrarda koku oluyor doktora götürmeli miyim?
senuray Koseda sıvı azlığından olabilir ya da bebek çok küçük beslenmesi de yeterli olmayabilir bence doktor görmeli
Busbus03 Koseda mutlaka götür götürmeyince yükseliyor enfeksiyon Ve ateşe dönüyor doktora götürmeden önce özele gitceksen idrar torbası taktır idrar ver direk sonucu götür test istiyorlar çünkü