senuray cevabiniz icin cok tesekkur ederim. Mantigimin almadigi bir noktayi ayrintili olarak sormak istiyorum bilirkisi oldugunuz icin de size guveniyorum :) dun ayni sikayetle gittifimiz hastane sari alandan alirken bugun baska bir hastane neden yesil alandan aldi. Ustelik sonuclari gosterecektik. Muayene sirasiyla ayni yerden numara verdiler. 40 dereceye vardi ates, asla dusmuyor. Havale icin genetik yatkinlik var. Bunun ivin acil mudahale gerekmez mi? Havale gecirdiginde zaten is isten gecmis oluyor. Havale riskinden dolayi oncelikli hasta olmasi gerekmez mi mantiken. (Yukarida da belirttigim gibi sikayetlerimiz dha yeni ve azken sari alandan alindik dun)