Birkizannesi123 Elifkurtulduuuu Elele kullanıyorum hışırtı kesinlikle var yoykoda olamyacak mi kesinlikle olacak çünkü çok hantal bir beşik
Seymaemre-asya34 Birkizannesi123 benim bı yerden ses geliyor dokununca bilginiz varmı ne yapmam lazım foto vs atablrm size
Birkizannesi123 Elifkurtulduuuu inanın onu bilmiyorum prego kullanan kuzenim var memnun ama o hışırtı sesi hepsinde var ya çadir gibi
Birkizannesi123 Elifkurtulduuuu inşallah memnun kalırsınız, yoyko hakkında bilgim yok demistim zaten size Elele ve pregoyu biliyorum sadece
Birkizannesi123 Seymaemre-asya34 benimkinin her yerinde var sallarken ses var kızımı koyarken de var ilk zamanlar videosunu çekip firmaya attım bu sesler normal dedi 😂
Arasinannesi20 Bende el ele madre kullanıyorum hışırtı olmadı hiç 3 kere tatile geldi bizimle oğlum üzerinde zıplıyor asla ses duymadım ve ağır da değil çok memnunum iyiki almışım
Seymaemre-asya34 Birkizannesi123 sallamadim sadece koyarken ses geliyor uyaniyr uaynmasi normal mi deseydiniz Allah’ım yaa ☺️