Kızlar, az önce abim ve yengem misafirliğe geldiler yengem doğum yapalı 8 ay oldu ben doğum yapalı 4.5 ay onun karnı baya düzleşti ama benim hala göbeğim var emzirdigim için diyette yapamıyorum zaten sütüm çok fazla değil neyse bunlar geldiler yemek yerken yengem dedi ki benim ekmek yemem lazım ekmeksiz yiyemem sen yemiyorsun ekmek benim kilo almam lazım ekmekte yemezsem 50 kilo kalcam galiba dedi senin göbeğin duruyor geçmez artık ben korse taktım doğumdan sonra sen çok takamadin dedi falan moralim bozuldu evet ben çok fazla korse takamadim Haziran’da doğum yaptım çok sıcaktı ve dikiş yerim ödem olup şişmişti benim doktor takma demişti yaaaa bu sezeryan gobegi kalıcı mı oluyor ne yapabilirim bu saatten sonra korse taksam fayda eder mi moralim çok bozuldu kendimi iyi hissetmiyorum zaten eski hallerimi özlüyorum yengemde sürekli kendinin zayifladigindan falan övünüp duruyor 😔