3prenses_annesi Selam kızlar doğum yapalı 6 ay 20 gün oldu kontrole gideyim dedim dikiş altında açılma var dedi histeroskopi yapmamız gerekiyor dedi başına gelen varmı ?
adenru 3prenses_annesi çok geçmiş olsun ben de 46 gün önce yaptım dikiş bitim yerleri hala ağrıyor sizin belirtiniz var mıydı
3prenses_annesi Duyulurum Çok teşekkür ederim akıntı idrarda enfeksiyon ve çok fazla adet kanaması var oyüzden oluyormuş 😏
3prenses_annesi adenru Sizin daha çok yeni benim neredeyse 7 ay olucak 10 gün sonra 1 hafta sonra temizlik yapıyordum çabuk toparladım diye sevindim ama doktorları dinlemek lazım kimse olmayınca iş başa düşüyor maalesef
adenru 3prenses_annesi çok geçmiş olsun tekrardan ben de zorladığımı düşünüyorum inşallah sıkıntısız atlatırsınız