Benimde bebegim surekli agliyor iki aylik olucaz inanilmaz gazi var o yuzden 🙄Dun doktora gittik doktor bana dediki gunde uc kere kimyon cayi yap icir birde her gun yika dedi yikaninca bebekler sakinlesip uyuyorlar ya dun denedik ise yaradi benim hatta ozellikle aksam uzeei daha betee aglamaya basliyoer o yuzeen ben aksam uzeri yikadim isede yaradi sukur 😊