Helene18 Kızlar selam , bu son zamanlarda trençkotlar çok moda bende bir tane almak istedim ama yakışmış mı emin değilim… Sizce iade etmeli miyim yoksa yakismis miii.. Teserrulu bayanlara daha cok yakistiriyorum , benim gibi acik olanlara yakisiyor mu sizce
metehaninannesiiii Helene18 gayet cok guzel olmus onunuzu baglamadan kullanin daha guzek oluyor capraz canta kullaninca cok guzel duruyor
Damla_eflin Helene18 Gayet Yakışmış Bence Sadece Önünü Açarak İspanyol Paça İle Çok Daha Yakışır Size 😊
Helene18 Hepinize ayrı ayrı çoook teşekkür ederim kızlarrr o zaman iade etmiyorum önerilerinizle güzel bir şekilde kombinliyorum 🥰☺️ Link veriyorum beğenenler bakabilir : https://ty.gl/iwfn943l1p
Helene18 Diverso Evet haklısınıız aslında pahalı bende dış giyime bütçe ayırırım yıllarca giyerim hep , kıyafetlerimi çok eskitmem tarzımda çok değişmez böyle düşünerek bu fiyatı gözden çıkarttım ☺️