@“Ayla1661”#p28340698tabiiki körü anne değilsiniz eşinizin böyle söylemesi yanlış.Calisma konusunda ise benim fikrim çok bir zorunluluk olmadıkça yani geçim sıkıntısı çok fazla olmadığı sürece bebişlerin en azından kreş çağına gelene kadar anneden ayrılmaması, çünkü tam bağlanma zamanları,anneye düşkünlük zamanları ,ilgilenilme zamanları,ha diyorsaniz ki ben evde olduğum zamanlarda telafi ediyorum orası ayrı ama ev işlerinden vs buna ne kadar zaman ayırabiliyorsunuz o da önemli