Bebeğim 6 aylık. Birkaç haftadır ufak ufak tadım yaptırıyorum. Bugün hem pişik oldu hem de kakası her zamankinden farklıydı. Mercimek boyutunda parçacıklar vardı kakasında bir sürü. Çok şaşırdım görünce. Ek gıdaya geçtikten sonra bu durum normal midir yoksa bir sorunun habercisi mi? Yaşayan var mı? Sizin ek gıdaya geçtikten sonra tuvaletinde değişiklik oldu mu?