Merhaba sevgili anneler bebeğim 2 hafta sonra 16 aylık olacak son 1 aydır aşırı derecede iştahsızlık yaşıyoruz . Sürekli reddetme durumu da başladı . Ek gıda sürecinden beri hiç yemek seçmezdi ne verirsem yerdi çocuğum fakat şimdi istemediğinde ağzını bile açmıyor alıyor atıyor . Emmiyor da. Resmen kilo almıyor çocuk . Önerileriniz varsa öğrenmek isterim