Adaarya09 yani sırf bebeğinize meyve suyu yapmak için alacaksanız almayın bence. Benim oğlum 19 aylık ayran ve su dışında bir şey içmez. Bende almayı çok düşünmüştüm ek gıda döneminde ama şu an iyiki almamışım diyorum. Elmayı rendelerseniz zaten suyu çıkıyor ya da herhangi bir meyve için geçerli yani ordan çıkan suyu bir çay kaşığı verebilirsiniz mesela. Tavsiyem önce sebzeleri tattırıp sonra meyveye başlamanız