esrasoysal Merhaba arkadaşımın bebeğinin büyük çişini 5 gün olmuş yapmamış. Doktora gitmiş. Bazen bir haftayı bulur demis. Kilosu iyiyms. Süt yetersizligi yok. Bu durumu yaşayan var mı
Eysar esrasoysal gayet normal.bir durum sorun yok zaten on gün sonunda yapmaz ise tekrar Dr gitsin şuan için normal