Ehliyet için şahlık raporu almaya gittim özele baktım gözünde %50 bozukluk var dedi ölçümler tutmuyor dedi tek gözümde bende kabul etmedim başka hastane gittim gene aynısını çıktı harfler okuyamadım uzağı göremedim gözlük denildi bu ne demek acaba ne derece sizce pazartesi devlete gitcem gene tabi