Merhaba arkadaşlar bugün hayatımın şokunu yaşadığım gün oldu resmen 2 oğlum var birisi 4 yaşında diğeri 7 buçuk aylık ikisindede Astigmat çıktı, büyük olanda 1.75 e 2.50 küçük olandada sağ gözü iyi sol gözü 2.00 çıktı ve küçük olaninda gözlük kullanması lazım dedi bu mümkünmü acaba ben imkansız görüyorum kullanamazki çıkartır atar yada sürekli ağlar ,başına gelen varmi acaba bu yaşta gözlük kullanan ??