Airfrey aldım yeni geldi ve ilk olarak patates ile denedim. 25 dakika süre vermesine rağmen 1 saatte patatesler asla pişmedi. Çok mu doldurdum kalın mı doğradım diye yine deneyeyim dedim yarımdan bir tık fazla olduğu için tam ayarına attım ki tam da değildi, 200 dereceye çektim 25 dakika da yine olmadı. Dakikasını yükselttim bu sefer de kenarları yanmış ortası çiğ kalmış bir şekilde oldu. Trendyoldan aldım kendi satıcısından, yazdığım da ise kullanılmış olduğu için iade değilde analiz için göndermemizi istediler. Belki duruma göre iade de edilebilir dendi. Yani elektronik olan bir ürünü denemeden nasıl anlayabilirim? Böyle bir süreçten geçen var mı?