gozgozanne Kızlar selam. Bebisleriniz kaç aylık hangi kefir markasını veriyorsunuz? Her gün veriyor musunuz yazarsanız sevinirim
cinarinannesiiii gozgozanne altınkılıç markasını alıyorum içeriği en temiz kefir markası doktorlar bu markayı öneriyor genelde
Gmzcn gozgozanne migrostan 🥰 biri 4 bucuk yaşında diğeri 17 aylık ikisinede 6. Aydan beri ara ara veriyorum cok sık vermiyorm tiksinmesin diye
kolonyalimendil gozgozanne 1 yaşına girecek haftaya günde bir bardak ama biberonla😂 altınkılıç alıyorum
Gizzzzz-giz gozgozanne sadece migros ta satılıyor iyice araştırırsan en iyisi kefirzadem tadı da çok iyi altınkılıç ta çok iyi ama tadını hiçç beğenmedim ben
ipegimsi gozgozanne bide kolay bulunuyor artı bide açıldıktan sonra üç gün ömrü var küçük şişede olunca üç gün rahat rahat yetiyor bende severek kullanıyorum
kolonyalimendil gozgozanne teşekkür ederiz🥰 zaten bi mama bi kefir bi meyveli yoğurt meyve püresi bakalım nereye kadar gidecek 🤧😂
ipegimsi gozgozanne üç gün kullanabilirsiniz ben kaseye alıyorum iki üç yemek kaşığı kadar öyle veriyorum yada suluğuna koyuyorum kendi içiyor