minikobebegim00 Şuan 23 derece gösteriyor 1 haftadır aynı kışın değişir mi acaba kombi yakınca da 23 oluyor en fazla 24 22 23 24 derece kaç tog olmalı
piremsesssannesi minikobebegim00 bende bekliyim Marmaris’te oturuyorum geceleri 25 derece şuan ev ama kızımı zıbın ve uzun kollu badi ile yatırınca göğsü ve sırtı soğuk oluyor üstünü örtünce çok terliyor beynim durdu benim de nasıl giydirip ne yapsam acaba diye örtmesem içim el vermiyor örtsem daha kötü oluyor yatağına kadar terler iniyor
Rwerdst minikobebegim00 1.6 tog var bende evimde petek açık olmazsa 24 25 oluyor. En düşük ayarda açınca 27 28 oluyor. Petek açıkken 1.6 tog bize çok geliyor 🤕biraz daha soğuğu bekliyorum o yüzden kullanmak için. Petek açık değilse sıfır kol Zıbın çorap giydiriyorum bazen Zıbın da giydirmiyorum. İstanbulda oturuyorum ve evim kuzey cephe.
inan-472 minikobebegim00 aralık ayına kadar normal tulum giydiriyorum sonrasında 2,5 tog giyinp uyuttum oğlumu hep kızımada aynı olucak evin sıcaklığı 21-22 derece değişiyor ama bebekler üşüyor ve üstünü kapatmıyor cok mantıklı oluyor
kanalizereis Ben geçen sene 2,5 tog almıştım kızım çok terledi hasta oldu. Bu sene 1,6 tog aldım gayet iyi. Havalar soğusa bile doğalgazı açacağımız için ev ısısı değişmeyecek o yüzden 23-24 dereceler için 1,6 iyi diye düşünüyorum
Gmzkyr piremsesssannesi antalyadayım oda 25 derece şuan sabaha karşı 24-23 e düşebiliyor . 1 tog tulum giydiriyorum. İçine sadece atlet yada yarım kol zıbın o günki havaya göre. Çok rahat ettim . 20-24 derece için 1 tog yeterli deniliyor daha soğuduğunda içine ince pijama giydirmeyi planlıyorum . Atlet pijama derken hem kat kat oluyordu hemde sabaha karşı soğuk oluyordu ensesi . Tek problem ilk yatışında oda 26-27 oluyor emerekde uyuduğu için terliyor sonra giydirme şansım olmadığı için klima ile 25 dereceye düşürüyorum içeriyi 😁 akdeniz iklim problemi 😂
minikobebegim00 Vina3 bende aynı ama 1. 5 tog uyku tulumunda çok terliyor. Tulumun içine atlet giyse bile sadece terliyor.
Gmzkyr minikobebegim00 22-24 1 tog diye biliyorum. 1 tog içine atlet zıbınla yatıyor henüz kombi açık değil oda en fazla 23.5 e düşüyor şuan 25 derece . Daha soğuyunca pijama +tulum giydirmeyi düşünüyorum ki kombide açacağız zaten en fazla 21 dereceye düşürürüz odayı akıllı termostat kullanıyoruz. O yüzden 2.5 tog almadım 18-21 derecede kullanılıyor o derecelere düşürmeyiz diye düşünüyorum ama göreceğiz 😃ama tulumsuz zor , üstünü asla örttürmüyor 8 aylık