Tecrübeli anneler merhaba bebeğim 1 aylık 2 gündür kaka yapmadı hiç, yarın sabah 3 gün olcak. devamlı akşamları da uyanıyor ayaktayım, uyku arası ıkınıyor sürekli kıpkırmızı oluyor sonra geri uyuyor. Poposunun ağzına içine ilerlemeden hafif zeytinyağı dokundurdum kulak çöpü ile doktor lavman vs yapsın da istemiyorum içim gidiyor. Ne yapabilirim önerdiğiniz bişey var mı iyi gelecek lütfen yardımcı olur musunuz tek başımayım. Çok üzülüyorum 😔