fzkakdemir bununla ilgili bir makale varsa lütfen paylaşın benimle. Ama benim tanıştığım ve görüş aldığım uzmanlar iki dilin konuşmasını etkilemeyecegini belirttiler. Ve şunu da eklediler, “aile hangi dilin baskın olmasını ve aile içinde hangi dilin ağırlıklı konuşulması istiyorsa o dili sadece konuşsun. İkinci dili sosyal hayatında ve anaokulunda öğrensin, yani tek yüz tek dil. Yoksa konuşurken kelime veya hangi dili kullanmada karışıklık yaşayabiliyorlar”. Ben her iki dilde de onla konuşuyorum ve oyun oynuyorum. Benimle her iki dilde de iletişim kurmasından veya ikinci anadilini Türkçe’den daha iyi konuşmasından rahatsızlık duymuyorum, durmayacağım. Bu yüzden her iki dile devam😅 ama daha önce de dediğim gibi ben iki dille büyüyen çocukların konuşmada geri kaldığına dair bir makaleye denk gelmedim.