ozley kilosu iyiyse kalkmasa da sıkıntı olmaz zaten böyle uyusun ne güzel 😊 biz 3 ay 17 günlüğüz kızımın kilosu iyi doktor kendi uyanmazsa gece besleme 8-9 saat uyusun dedi ama muhakkak uyanıyor en az iki kere. Hatta son bir haftadır 4-5 kez kalkıyor. Uyuması daha iyi 😂