Selamlar ✨🌺🌺
1.cocuk bolllca acemilik içeriyor bence 🙈😅 onlarla büyüyoruz bir şeyleri anlamlandırıyoruz. Ben ikinciyi düşünmüyorum fakat şimdiki aklım olsa bebeğimde şöyle yapardım yapmazdım dediğim o kadar çok şey oldu ki.🤓 Hala daha oluyor.
Mesela bolllllca ten teması yapardım. Emzirdim aldılar. Allah’ım uykuda mıydım gözlerim mi kapalıydı diyorum neden verdim 🫠🫠
Bir gogsumden emzirirdim diğeri akardı silerdim. Toplasana o sütleri 🥹🥹 sonra o kadar aradım ki süt. Keşke dolaba atsaymisim toplayıp 🥹
Ve bir de 2-3 zıbın eksik alırdım şimdiki aklım olsa ama hastane çantama süt arttırıcılari doldururdum. Kullandım ama iş işten geçmişti 🥹
Böyle iste. Uzar gider 🙈
Sizde var mı böyle düşünceler? 🤓