Egeveannesi_ Kızlar merhaba 1 sene önce sezeryan ile doğum yaptım kilolu biri olmamama rağmen sezeryan gobegim kocaman oldu sizlerin gittimi neler yaptınız
Kubrailkan 1.5 sene oldu 2 kilo alayım pat oraya gidiyor. Regl öncesi resmen şişiyor zaten 😅 korse kullanıyorum duzensizde olsa birde başı egzersizler çok güzel yakıyor keşke yapabilsem yapmak için yattigim anda bebişim üstüme çıkıyor 😅😅🙈
Egeveannesi_ Kubrailkan bölgesel incelme yaptırayım diye düşünüyorum fakat 1 sene daha yeni sayilir cesaret edemiyorum zararı olur diye