Pemo gittik uyuz değil demiş Dr eşime. Herpes virüs enfeksiyonu yazmış tanısına da. Ağrı oluyor bacağında ara ara bu şekil döküntü de zonayi düşündürüyor bize. Bakalım verdigi ilaçlar ise yarayacak mı gorcez ben şimdiden geçmezse diye tekrar randevu aldım cildiyeye. Tekrar götürmek için gecikmeyelim diye. Tekrar doğum yaptim bebeğim kuvozde onun için başka yerde kaliyorum 1 aydır kızımda stres yaptı son zamanlarda iyice annem yok vs diye. Belki stres kaynaklı olmuştur diye düşünüyoruz.🥹☹️