Cihan-mom Kızlar bebeğim 5 ay 11 günlük bugün fark ettim ki aşı yeri böyle şişmiş ve hafif iltihaplanmis babam ve annem normal böyle olması aşıso tutmuş böyle olacak sonra izi kalacak diyor kaynım da tutturmuş bu normal değil getirin patlatalım canı yanar böyle dedim sen manyak mısın abi patlar mı bu öyle dedim diye eşimle tartıştık hastaneye götürelim pazartesi dedi sizce neden böyle olmuştur aylar sonra🤦
beybiliko Cihan-mom verem aşısı, 2. ayda yapılıyor ama aylar sonra böyle şişip iltihaplanıyor, patlatmayın onu, kendi kendine patlar ve düzelir, tamamen normal bir durum, doktora gitmenize gerek yok
NihalDefne Cihan-mom verem aşısı o böyle ve sonra iz kalır. Benm kızım 9 aylık hala izi var. Aşıyı yaparken hemşirenizin söylemiş olması lazımdı aslında kabuk bağlıcak iltihap olucak ellemeyin diye.
Binnur_cam Cihan-mom bize sağlık ocağındaki hemşire tamda resimde olduğu gibi olacağını anlattı ve asla ellemeyin kendi kendine geçer dedi… Normal yani korkma.
Cihan-mom beybiliko Teşekkür ederim zaten asla patlatmam da hastaneye gidip gitmemekte kararsız kaldım çünkü şuan köydeyiz kayınvalidemlerde ve bebeğim acayip derecede huysuz sürekli ağlıyor dedim acaba köyden pislik mi kaptı ondan mı ağlıyor böyle ki normal de de huysuz bir bebekti ama aşırı derecede huysuzlandi burada
Cihan-mom NihalDefne Yok maalesef normalde farklı bir şehirde yaşıyorum aşıyı ailemin yanında misafir hasta olarak yaptırdım ama hemşire herhangi birşey demedi baya da dokununca şiş ilk bebek olunca korktum 🤭
Ebrubulut Patlatmayın sakın benim oğlumun da öyle oldu kendi kendi patlar ellemeyin öyle olması gerekiyor aşı tutmuş
Ozlem369 Cihan-mom bende korktum gittim doktor normal dedi bi krem verdi gecti bembeyaz oldu bende enfeksiyon oldu sandim ama normalmiş
beybiliko Cihan-mom köye yeni gittiyseniz farlı ortamdan kaynaklı huzursuzlanmıştır, aşı izi ile ilgisi yoktur, ben doktora götürmedim bu iz için, sadece rutin kontrole gittiğimde sormuştum çocuk doktoruna bir şey sürmeme gerek var mı diye, hayır demişti
jasmine16 Cihan-mom verem aşısı izi patlatmayın temiz tutun içinden sıvı akabilir irin gibi temiz tutun geçecek.
beyoglu67 Cihan-mom antibiyotikli krem veriyo doktor düzeliyor bikac güne Patlatmayin. Benim kızımın böyle izi çıkmadı ama çıkmadı diye tutmadı diye bisey yokmuş. Doktor öyle dedi
beyoglu67 Cihan-mom kendi kendine de geçer herhalde. Yakinim çocuğunu doktora getirmişti antibiyotikli krem vermişti. Burdakiler getirmeyen var mı bilmiyorum varsa onlar daha net bilgi verirler. Benim tanidigim doktora getirmişti
Kuzeymomss Cihan-mom Oğlumun çok daha kötüydü, görseniz şok olursunuz. Şuan 18 aylık tamamen geçti. O zamanlar çok korktum neden böyle diye ama normalmiş