Naciyeylmz evet sallıyordum önceden ama öyle saatlerce değil 5-10dk en fazla onu da 1 ay önce kestim bizim tek sıkıntımız emzik/biberon emziği 18 aylıkken bırakmıştı mama içiyordu uyumadan ama çok az zaten mamayla pek aramız yoktu onu da kestim 2-3 günden beri şuan biberonuna iyi geceler çayı yapıyorum biraz iciyor biberonu veriyor uyuyor ama beni yanında istiyor mutlaka