UcuBulunamayanBant Yarin kirk gunumuz doluyor ama hala kanamam bitmedi bi ara bi kesilmisti şu 3 4 gundur yine cogaldi geliyor normalmi bu sekil olan oldumu acaba. Oglumda 20.gunumde kesilmisti ama bu boyle olunca merak ettim
Ozlemysr UcuBulunamayanBant normal demişti bnm doktorum emzirdigimiz için olabilirmiş 3 kere durup tekrar başladı bnde doktorum bana böyle demişti ztn lohusalık biter bitmez de regl oldum düzenli devam ediyoruz
UcuBulunamayanBant Ozlemysr iyi bari bende tereddut ettim hatta acaba adetmi oldum ki dedim ama daha kirkim yarin çıkıyor bilemedim