cikolatacanavari Selam kizlar kacher ve robot süpürge almak istiyorum aranızda kullananlar var mı tavsiye eder misiniz Birde robot süpürgenin roborox ve fakir markalarini tavsiye ediyorlar bilgisi olan var mi
-Mabel cikolatacanavari Robot süpürgeyi ben kendim isteyerek almadım. Dik süpürge olarak Dyson almıştım ve elim kolumdu zaten. Robot süpürge çalışırken ben kafayı yerim yavaşlığından diye düşünüyordum 😂 Bana hediye olarak geldi abilerimden. İrobot markası. Memnunum.
metehaninannesiiii cikolatacanavari ben değil de yengem kullanıyor eli kolum diyor silme ozelligu var hali silme özelliği de var
cikolatacanavari metehaninannesiiii çok iyimiş şuan s7 nin fiyatina baktım 35 40 arası ama roborox sun 11 16 arası olanıda var
metehaninannesiiii cikolatacanavari onlar iyi degil ya alabiliyorsan iyisunden al en iyileri dyson robot süpürgeleri de onlarda cok çok cok pahalı