annediyebiri ilk bir hafta kafesin içinde belletmistik bir hafta içinde yarım saat falan dışarı çıkarmıştık daha bebekti ve evi bilmediği için çarpıyordu evi tanisin diye bekletttik sonrasında kafesin içinde iken parmağımıza yem alıp besleme başladık koekuyor direk yaklaşmayın bekleyin elinizde yem yavaş yavaş alışır