Bebeğim 7.5 aylık kakasını yaparken zorlanıyor sanırım çatlak oluştu yada zorladığı için kan gibi geldiğini düşünüyorum
Bu aralar kaka yapsın diye balkabağı ıspanak yulaf yediriyorum ama poposuna iyi gelecek
Ne önerirsiniz krem zeytinyağ vs ?
Sudocrem işe yarar mı ?
Teşekkür ederim