Goktugcinar 5 günlük bebeğime sağdığım fazla süt için meme reddi yaşatmayan biberon arıyorum comotomo markasını kullanan var mı ? Ne önerirsiniz ? Şırınga ile boğazına kaçırıyor ve diş etleri tahriş olur diye korkarak veriyorum . Tavsiyelerinizi bekliyorum
alinim23 Goktugcinar MAM markasi tek gecerim hem biberon hem emziklerini kullaniyoruz meme reddi yasamadim
passions Ben 8 günlük bebeğime sağdığım sütler için avent kolik bebekler için yavaş akışlı olan biberondan kullanıyorum meme reddi yaşamadık bakabilirsiniz isterseniz her bebek için farklıdır ama önerebilceğim o var benim🌸
Milanbebek Gizzzzz-giz bu da çok yavaş aşırı gereksiz Ben como tomo kullandım. Ama dr browns önerırım hemc cam şişe, hemde bebekler daha çok seviyor onu Como tomo işkence aleti gibi bebek içerken terliyor
merveayse Dr browns antikolik biberon kullaniyorum bebegime 10 gunlukken mama başladim suan 1.5 aylık meme reddi yapmadı cok sukur ikisini de tutuyor
merveayse Goktugcinar 0-6 Ay diye geçiyor zaten cam olan ve plastik olan var ben plastik olanı kullanıyorum6 aydan sonra da yeni biberon yerine uc kısmı alıp degisiliyor
damlaabeybi Bebek hemşiresiyim doğrusunu söylemek gerekirse öyle bir biberon yok. Ne zaman meme reddi yapar onun garantisi de yok. 1 Ay verirsiniz meme reddi yapmadı dersiniz bi gün tak diye bebek memeyi reddetmeye başlar. Kaşık biberon kullanabilir yada emzirme destek sistemi gibi enjektörün ucuna ince sonda takabilirsiniz