Merhaba hanınmlarr , 1 bucuk aylık oglum var ve ilk dogdugunda prima aldım sonradan minies aldım ( miniesi ilk oğluma kullanmıştım ve memnun kaldıgım için aldım ) fakat prima kullanırken hafif kasık kısmında pişik tarzı bişey vardı sonradan da gecmedi bende bugün molfix aldım ve onu denicem bu sefer. içinizde molfix kullanan var mıı veya başka bez tavsiyesi vercek olan ?? Molfix de olmazsa mecbur başka bez bakıcam