Mercece12 birgunes21 bebelac gold daha iyi normal bebelac alıyorum bazen markette gold zor bulunuyor normal bbebelağı içince kakasını zor yapıyor
Yelizinannesi Bir yaşına kadar çoğunluk olarak normal bebelac kullandık arada sma da kullandık bi sıkıntı yaşamadık artık içmiyor zaten