Sebusebu Müslüman olarak söylemek istedim, çoğu yerde daha doğrusu herkes aynı kelimeyi kullanıyor bu “ka” ile başlayan kelime. Dinimizde o kelimeyi kullanmak uygun değil ve kullanan da günaha giriyor sebebi ise “ka” ile başlayan kelime bir sahabemizin adıdır ve zamanında komutan olmuştur ve bütün savaşları kazandığı için yahudiler o kelimeyi çıkarmışlar ve biz insanlar o kelimeyi kullandığımız sürece günaha giriyoruz. Daha detaylı açıklamayı kopyalayıp yapıştırıyorum.
(Hz. Ömer devrinde Bir sahabe yaşamış. Bu sahabenin ismi Kaka olmuştur. (Ka`ka’) Ve kendisi komutan olmuştur. Hz. Kaka (r. a.) tüm savaşları kazandığı için, Yahudiler ondan nefret etmiş, ve çocuklarının lavaboda yaptığı şeye (b**) Kaka ismini vermişler.
İnsanların, b** a kaka demesine izin vermeyelim. Günaha girmeyelim.)
Söyleyip söylememek sizin elinizde ben sadece bilin istedim ondan dolayı paylaştım sevgili anneler, hayırlı akşamlar diliyoruum herkesee🌸