handemiyy Estağfirullah benden özür dilemeyin tepkinizin yanlış olduğunu dile getirdim.. eminim kötü niyetle dile getirmediğinize çünkü Allahtan gelen özellikleri kimsenin yargılamak, eleştirmek,aşağılamak haddi değildir diye düşünüyorum. Sevgilerimle 🌸🤍