subatmasali Kızlar gözünde kirpiği düşmüş uzun ama doktora göyürmelimiyim yoksa 8 inde kontrolü var o zmn mı gösteririm
dunyamyavrum subatmasali endişe etme canım benim o kendi kendine çıkar benim de kızımın gözüne bazen giriyor sonra Bi bakıyorum kendi kendine çıkmış
TubaB subatmasali kendi kendine çıkıyor ağlayarak , kontrole kadar çıkmazsa tabi ki doktora gösterin , ilk olduğunda ben de çok gerilmiştim korkmuştum ama akşama kendiliğinden çıkmıştı. Sonra tekrar tekrar oldu .
cherry_baby subatmasali canım benim kızında gözlerine saçları kirpikleri ilk zamanlar baya baya giriyordu önce acaba dedim peçetenin ucunu ıslatıp alsam mı denedim de sonra çok uğraşmadım korktum daha 1 aylıktı 😅 sonra öğrendim ki kendi kendine çıkıyormuş zaten araştırdım ettim daha da ellemedim ki kendi kendine çıktı sen de elleme yani
tarcinnn subatmasali yenidoğanken oluyor çok, beniö oğlumda da oluyorsu ☺️ Araştırdık onlar bizim gibi değilmiş rahatsız olmuyorlarmış dokunmayın kendi kendine çıkar