Safakkinayer benim oğlumda aynı dediğin gibiydi. Kucağımda uyurdu yatağına koyduğum an uyanırdı. Bende uykusunu alsın en azından huysuz olmasın diye o kucağımdayken yatağa uzanırdım birlikte uyurduk. Sonradan ayakta uyumaya alıştırdım belki uyuyunca yatağına bırakırım zannettim ama düşündüğüm gibi olmadı. Ayakta uyumaya alıştırdım ama bıraktığım an da uyanıyor.
Aynı şekilde gece de uyutuyorum ama sorun olmuyor sadece gündüz bu sorunu yaşıyorum bende nedense.
Sanırım bazı bebişler uyuyakaldığı ortamı arıyorlar uyku arasında da 🤷🏻♀️