Arkadaşlar aramızda doktor olan var mı sorum olacak çok acil arkadaşlar ben böbrek taşı ameliyatı oldum kaplı lazerle kırdılar iki sean oldum ikincisinde doktor çok sert olduğu için bir seans daha gerekecek dedi Salı oldum çarşamba günü taburcu oldum idrarım koyu renkli ama kanlı değildi dün akşam ağrısız küçük taş düştü lavaboya gidince gene kanamam yoktu bugün saat dörtten beri yoğun kanlı idrarım var sizce neden setent takılı bu arada böbreğime