tss aynısını yaşadım. Tazyikli süt bu. 2 ay cekersın sonra düzeliyor.
Ben de başta güzel emziriyordum sonra memeyle kavga etmeye başladı. Emzirme danışmanı çağırdım. Senin sütün tazyikli dedi. Bebek bazen öksürüyor emerken boğazına kaçıyor, bir de hep sütler akıyor
Size önerim emzirmeden önsütü sağın