Benimki de doğduğu gün ememedi, mama verdik mecburen, ikinci gün de küveze girdi. 5 gün kaldı küvezde yanındaydı ama emmedi. Evde de çok uğraştım emmeyi öğrendi ama sadece canı istediği zaman emdi hala da öyle. Memeye döndürmek için birçok hesap takip etmiştim instadan ama farkettim ki beni daha da çok strese sokuyor yetersiz hissettiriyor. Akışına bıraktım, sağarak yettiği yere kadar süt veriyorum mamayla destekliyorum. Ama eskisi kadar kafama takmıyorum. 4 ay oldu kolaya kaçmış olsam günde birçok kez sağım yapma işkencesini çekmezdim.