Bugün doğum yapalı 37 gün oldu 20. Günlerde kanama yerini açık renkli akıntıya bırakmıştı günlük pedi kullanabileceğim yoğunluktaydı fakat yaklaşık 2 haftadır tekrar kanama şeklinde. Bu kanamanın ne zaman bitmesi lazım doktora gitmeli miyim bi aksilik mi var? Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.