Çok kötü benim için doğum sancısından bile kötüydü 40 ım çıktıktan sonra başladı sabaha kadar ağlamıştım ağrısından sıcak suyun içine girip oturuyordum ama çıkınca tekrar başlıyordu kayınvalidem eczaneden toz ilaç almıştı onu kullanmıştım iyi gelmişti doğum yapalı 4 ay oldu hala ara ara oluyor tek çözümü kabız olmamak dikkat etmek galiba rabbim yardımcınız olsun inşallah