emine2626 benim bebeğim de aşırı gazlı bir bebek. Geçen gün bir doktor vardı gazın sütle geçmeyeceğini tek tek açıklamış bakla hariç. O bebeğimizin sindirim sisteminin gelişmekte olmasıyla alakalı sanırım. Ben damla kullanıyorum bebeğime kendime de probiyotik kullanıyorum sütümden geçer diye. bir de en önemlisi ayaklarının çok sıcak olması, ılık duş, masaj